24årig 3barnsmamma

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Bäckström - 12 februari 2012 19:43

Här kommer veckans magbild, v23!


 


Just nu ligger tvilling nr1 och trycker mot revbenen, snacka om att det gör ont å är obehagligt. Gå knappt att sitta upp, för då trycker det lite mera å ja. Så nu har vi bestämt oss för att vi ska se tv resten av kvällen i sängen,

så jag får ligga skönt :)


Imorgon blire bara en lunkardag, tror knappt jag ska röra mig!

Hoppas på att dom tar bort min beställning imorgon så jag får beställa grejern igen,

börja bli småsugen på att börja pyssla och fixa!


Av Bäckström - 12 februari 2012 14:52

har sytt ett par byxor idag, tanken var den att jag bara skulle sy byxan och sy mudd sen då jag beställt muddväv till de men kunde inte låta bli så sydde allt i samma tyg.


 


Nu är det baaara 3dagar kvar tills vi få se dom små liven igen, guu va ja längt!!

Å snart få vi hem nybilen å, bara 9dagar kvar. Efter det ska jag planera in en resa till Björna!

Hoppas på att jag får hem dom nya tygerna i veckan så jag få fortsätta skapa.

Helt otroligt vad man glömmer bort tiden då man sätter sig vid symaskinen och tygerna.. :)

Bebisarna är i full gång i magen, sparkar mest hele tin. Mysigt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards