24årig 3barnsmamma

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Morsan drar

Av Bäckström - 19 juli 2012 10:39

 


Idag ska jag iväg på egen hand till Lycksele på nå test dom börjat göra på nyblivna mammor för att fånga upp dom som kommit in i en förlossningsdepression å sånt dyligt. Ska även passa på att springa på apoteket för att köpa nya dinappar till flaskorna, ska testa att byta till 2ans då dom verka bli så trötta innan dom fått i sig det dom ska. Ska även försöka få ut mjölkfri ersättning då Linnea verkar vara lite känslig, då hon börja skrika på kvällöarna och efter måltiderna. Så ska bli spännande och se om det är det eller inte! Ska försöka få de på recept då jag ändå träffar BVC-tanterna då jag ska göra testet!


Sen ska jag på dollar för att köpa nå onödigt, skulle jag tro och även hinna handla en sväng!

Igår var vi bjuden på middag och Jossa å Erik, supertrevligt! Medan Mattias & Erik jobbade, så passa vi på att prata massor av strunt. Så kul att få ventiler sig :) Som tur är ska Jossa följa med mig då jag ska på tvillingträffen på djurparken som stöd. Då det kan bli jobbigt att mata båda tjejerna själv och styra dem upp för dessa backar som är på denna djurpark!!! Så blir kanon, även att ha någon man känner med sig, då blir det oftast inte någon tyst minut. Vilket jag ändå inte tror det skulle bli. Men alltid skönt att ha någon med sig så blir man inte alldelens ensamen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bäckström - 23 januari 2015 11:07


    Den 14november 2014 kommer jag alltid att minnas, i alla tider. Det var en oerhört jobbig dag till en början och innan den dagen var slut var jag oerhört tacksam för det man har, jag var så himla rädd. Jag var inställd på att tappa dig.. D...

Av Bäckström - 21 januari 2015 10:09


Nemen, de va värst! Att jag hittat hit igen..  Kanske dax för en liten uppdatering, tänkte uppdatera en förlossningsberättelse för lille Walter!   Den 13september börja precis som alla andra dagar, mattias jagade, jag fixade lunch för att åk...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:12

Lillebror Walter föddes på bb i Lycksele den 14/9-14 kl 01,09 med en vikt på 3700g och 51cm lång. Han kom 10dagar före beräknad födsel som var den 24/9. :)  ...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:01

                 

Av Bäckström - 15 januari 2013 21:32

Japp, precis så är det... Nästäppa från hvete, även huvudvärken därifrån. Hade ju faktiskt tänkt va hurtig idag å åka skidor men, ne få nog vänt nå dagar till innan dess! För övrigt idag, har jag och tjejerna haft besök av tant Jossa, hon bjö vi på ä...

Presentation


Tvillingmamma, 22år bor tillsammans med barnens pappa och tillsammans har vi 3 jämthundar och 2 hästar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards