24årig 3barnsmamma

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Min älskling har ett hjärta av snö

Av Bäckström - 18 september 2012 10:47

 


Lars Winnerbäcks låt "min äskling har ett hjärta av snö" är en låt som betyder mycke.

När jag och Mattias beslöt oss för att hänga me varann i livets alla skeden, så lyssnade vi mycket på den.

Så när dom kämpiga tiderna kommer, brukar jag alltid lyssna på den. Den får mig att spola tillbaka tiden,

När vi låg och lyssnade på den låten tillsammans. Å oj vad tokigt kär man var sådär ifrån början, ibland kommer den känslan tillbaka. Och den gör verkligen en stark!


"Om våren så talar hon om höst
hon ser molnen som väntar bakom skogen
och sen pratar hon med annan röst
om att alltid vara konsten trogen"

Kan säga, att jag är oerhört glad över att jag har Mattias, än fast att vi tjyves ve varann då och då..

Men allt är så mycket mycket enklare då man är två, speciellt nu när vi är fyra. eller tillomed, tio i familjen

(Inräknat hundar & Hästar)

Snart åker Brolle iväg, om den som ska komma och titta på honom känner att det är rätt. För mig känns hon superbra för Brolle & ett + är alltid att det inte alls är så långt att åka för att hälsa på min lilla prins.

Som det ser ut nu, få även Älskade Lilla Elvis följa med Brolle.

Känns ännu mera super, då dom är så himla goa med varandra. Dom är nog lagd åt fel håll dom där två hingstarna:)


Imorgon, så har jag sånn tur att vår bästa och finaste Josefin ska följa med jag och tjejerna på BVC.

Ska även spring nån vända å tvärhandla, ekar nästan tomt här förutom älgköttet i frysen. Är lääängesen jag gjorde en såndär riktig grundhandling, handla allt såntdär som man alltid behöver. Så blir en sån handling imorgon!


Vill tacka alla mina älskade och finaste vänner som verkligen visar att jag betyder något för dem,

är oerhört glad över att jag har er. Allt blir alltid så mycke bättre då man har någon att prata med!

Massor av varma kramar till nära och kära   



 
 
Ingen bild

fredrik

20 september 2012 20:18

ni verkar ju va skapta för varandra,, vilken tur att det ordnar sig med hästarna, vi ses å hörs :-)

 
Sara - Mamma till Elvin

Sara - Mamma till Elvin

21 september 2012 08:37

Sv: Ja se så olika det kan vara :) Förstår att du tycker att det blev för mycket, ibland tycker jag att det kan kännas lite jobbigt med en och du har två. Kram på dig

http://www.frookensara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bäckström - 23 januari 2015 11:07


    Den 14november 2014 kommer jag alltid att minnas, i alla tider. Det var en oerhört jobbig dag till en början och innan den dagen var slut var jag oerhört tacksam för det man har, jag var så himla rädd. Jag var inställd på att tappa dig.. D...

Av Bäckström - 21 januari 2015 10:09


Nemen, de va värst! Att jag hittat hit igen..  Kanske dax för en liten uppdatering, tänkte uppdatera en förlossningsberättelse för lille Walter!   Den 13september börja precis som alla andra dagar, mattias jagade, jag fixade lunch för att åk...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:12

Lillebror Walter föddes på bb i Lycksele den 14/9-14 kl 01,09 med en vikt på 3700g och 51cm lång. Han kom 10dagar före beräknad födsel som var den 24/9. :)  ...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:01

                 

Av Bäckström - 15 januari 2013 21:32

Japp, precis så är det... Nästäppa från hvete, även huvudvärken därifrån. Hade ju faktiskt tänkt va hurtig idag å åka skidor men, ne få nog vänt nå dagar till innan dess! För övrigt idag, har jag och tjejerna haft besök av tant Jossa, hon bjö vi på ä...

Presentation


Tvillingmamma, 22år bor tillsammans med barnens pappa och tillsammans har vi 3 jämthundar och 2 hästar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards