24årig 3barnsmamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bäckström - 19 oktober 2011 17:01

 


Känner mig en aning uppsvälld både här och där, vilket syns ännu mera då jag just ätit. (visserligen äter jag mest hele tin, men då jag verkligen äter en laddning!)

Annars har jag mått halvtjyvens i morse, men de gick över som tur var.

Var riktigt trött då jag kom hem, men jag häle ut ett tag och somna inte fören 14,30 ungefär å vaknade 15,40. Så var rätt lagomt, så kanske KANSKE kan vara vaken till kl 21 ikväll iaf. :)

Av Bäckström - 18 oktober 2011 19:14

Här kommer första inlägget, är bara dom närmaste som vet av detta ännu.

Och ni som läser detta nu lär nog inte läsa detta fören i december någongång. :)

Vi vill såklart hålla detta för oss själv, då vi inte gått så långt.

Just gått in i V.8, så mycket kan hända än..

Har ringt och sökt barnmorska i 2veckors tid utan att Stenbergska ha fått in någon barnmorska så idag bytte jag hälsocentral till en privat i Lycksele.

Så nu har vi äntligen fått en tid för inskrivning iaf, nästa torsdag.

Detta känns så himla spännande!

Än så länge, har jag sluppe må illa, mår bara illa då jag äte dåligt. Annars mår jag prima, hungern och trötthet äter upp mig. Annars äre kanoners!

Är glad så länge man slipper må illa. Men man ska väl aldrig säga aldrig, kan komma i morgon om man har otur!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvillingmamma, 22år bor tillsammans med barnens pappa och tillsammans har vi 3 jämthundar och 2 hästar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards