24årig 3barnsmamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Bäckström - 19 juli 2012 10:39

 


Idag ska jag iväg på egen hand till Lycksele på nå test dom börjat göra på nyblivna mammor för att fånga upp dom som kommit in i en förlossningsdepression å sånt dyligt. Ska även passa på att springa på apoteket för att köpa nya dinappar till flaskorna, ska testa att byta till 2ans då dom verka bli så trötta innan dom fått i sig det dom ska. Ska även försöka få ut mjölkfri ersättning då Linnea verkar vara lite känslig, då hon börja skrika på kvällöarna och efter måltiderna. Så ska bli spännande och se om det är det eller inte! Ska försöka få de på recept då jag ändå träffar BVC-tanterna då jag ska göra testet!


Sen ska jag på dollar för att köpa nå onödigt, skulle jag tro och även hinna handla en sväng!

Igår var vi bjuden på middag och Jossa å Erik, supertrevligt! Medan Mattias & Erik jobbade, så passa vi på att prata massor av strunt. Så kul att få ventiler sig :) Som tur är ska Jossa följa med mig då jag ska på tvillingträffen på djurparken som stöd. Då det kan bli jobbigt att mata båda tjejerna själv och styra dem upp för dessa backar som är på denna djurpark!!! Så blir kanon, även att ha någon man känner med sig, då blir det oftast inte någon tyst minut. Vilket jag ändå inte tror det skulle bli. Men alltid skönt att ha någon med sig så blir man inte alldelens ensamen!



Av Bäckström - 17 juli 2012 08:17

Nu var det ett bra tag sen jag var in här och skrev. Tror dock det var tusen år sedan jag satt nå läng vid datorn, å då man väl startat datorn är det oftast försäkringskassan man ska in å göra något på. Hur som helst, tjejerna växer så det knakar. Båda väger nu säkert över 5kg. Vägde dom för drygt två veckor sen å då låg dom strax under 5kg. Om drygt en vecka ska vi väga igen! Ska på nå test på torsdag, så då blir pappa ensam med tjejerna tills dess att jag kommit hem. Får hoppas dom är på go-humör å int grin-humör då för att underlätta för honom :) annars har väl de int hänt så mycke mer, har skämt bort dom så vi alla fyra ligger i sängen. Och såklart ligger båda på min sida, på varsin sida om mig. Tätt tätt intill mig för att annars är dom int nöjda. Dom två senaste nätterna har dom sovit i drygt 7timmar mellan maten. Sp skönt att få lite mer sömn efter varann! Inatt vakna jag inte ens av att Elvira skrek, tur pappa gjorde det så han gav bägge :) så skönt! Nu ligger vi och har nyätit och väntar på att dom två ska somna om så jag ev kan göra något på egen hand! Om jag inte somnar själv dvs ;)

Presentation


Tvillingmamma, 22år bor tillsammans med barnens pappa och tillsammans har vi 3 jämthundar och 2 hästar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards