24årig 3barnsmamma

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Dära backen

Av Bäckström - 29 april 2012 21:51

Ja gott folk, nu känns det verkligen som att magen släpar efter backen. Är måttligt less idag!

Känner hur jag bara skulle vilja klämma ut dom, men går ju int å påskynda fören dom verkligen vill ut... Vilket jag hoppas är väldigt snart. Har haft en riktig skitdag idag, känner mig mest bara depp pga att allt är så tungt och jobbigt.

Magen är stor, tung och ivägen JÄMT... Fått världens svullnaste fötter (kommer knappt in i foppatofflorna..)

Äter och äter och äter och åter äter, hungrig jämt. Sover, ja sover de är väl något jag är kanonduktig på nu, men vem tusan vill sova bort hela livet?! ja, ne allt känns pissigt just nu. Hoppas smågryna snart tänk komma!

Ni vet vad mamma sagt, int längre än till v36, å nu är vi i vecka 34 alltså har ni två veckor till på er att komma.. :)


Helgen har varit toppen, grannar har vi fått denna helg med. Dom som köpt stugan ovanför oss har varit här sen i fredagsmorse, åker mest troligt på tisdag och då ses vi inte fören då dom kommer upp för älgjakten... Men har varit supertrevligt, igår grillade vi och gotta oss hos dom. Marinerade rådjur på morgonen som vi grillade på kvällen, å jäääsiken så gott det var. Nu kommer det bli mer rådjur på gillen i sommar, när man vet att de ä gött ;)

Imorgon äre valborg, blir mysigt att fära över på anner sia å se brasa å köp na fika. mumma!


Sen är det faktiskt helt underbart att ha mattias hemma, snacka om att dagarna inte blir lika tröga..

Slipper gå runt själv å ha tråkigt. Sen har jag ju någon att klaga till med ;) vilket gör det lite skönare!

TUL på fredag, ska bli spännande och se om jag öppnat mig nå mer. Eller om ja stå å stamp!

Isåfall ska ja jäklar ut å kut så he hänn nanting. Är bara ett problem, att ja ä knappt se gå så hur skare gå å kut da? haha


  

Bilden är tagen i tisdags om jag inte mins fel..



 
 
Ingen bild

Natalie

1 maj 2012 12:28

Oj :D vilken mysmage, men förstår att du vill att dom ska komma nu! jag hade ju hälften så stor och jag tyckte de va asjobbigt! Hoppas dom vill komma snart ;)

Bäckström

2 maj 2012 16:11

Ja urch, nu är jag less!! Får hoppas dom tänk komma inom en snaaaar framtid!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bäckström - 23 januari 2015 11:07


    Den 14november 2014 kommer jag alltid att minnas, i alla tider. Det var en oerhört jobbig dag till en början och innan den dagen var slut var jag oerhört tacksam för det man har, jag var så himla rädd. Jag var inställd på att tappa dig.. D...

Av Bäckström - 21 januari 2015 10:09


Nemen, de va värst! Att jag hittat hit igen..  Kanske dax för en liten uppdatering, tänkte uppdatera en förlossningsberättelse för lille Walter!   Den 13september börja precis som alla andra dagar, mattias jagade, jag fixade lunch för att åk...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:12

Lillebror Walter föddes på bb i Lycksele den 14/9-14 kl 01,09 med en vikt på 3700g och 51cm lång. Han kom 10dagar före beräknad födsel som var den 24/9. :)  ...

Av Bäckström - 30 september 2014 14:01

                 

Av Bäckström - 15 januari 2013 21:32

Japp, precis så är det... Nästäppa från hvete, även huvudvärken därifrån. Hade ju faktiskt tänkt va hurtig idag å åka skidor men, ne få nog vänt nå dagar till innan dess! För övrigt idag, har jag och tjejerna haft besök av tant Jossa, hon bjö vi på ä...

Presentation


Tvillingmamma, 22år bor tillsammans med barnens pappa och tillsammans har vi 3 jämthundar och 2 hästar!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards